My Family

Holoo!!!!Apa Khabar!!!
entry sebelum nie aku cerita sikit2 pasal diri aku...
kali nie aku nak citer pasal keluarga aku and sikit2 lar pasal aku..nak tau tak??
kalau taknak takpe tak paksa2 pon..hehehehehe...aku anak bongsu...
aku ada enam adik beradik..5 perempuan dan seorang lelaki
(tiba2 jer seorang lelaki keluar)
....mai aku kenalkan my abah n mak....

my abah(rasidi)

nye mak saya(hamidah)

apamacam..comel tak..hehehehe..parents sape an2...jom2 kita pegy tngk kakak2 n abang aku plak...kakak yg sulung smpai no-4 dah kahwin..beranak pinak dah..aku dengan abang aku jer tak kahwin2 lagy(berangan nx kahwin padahal bru habis spm)...

nye kakak aku yg sulung
syahidah nme nyer



lpe nak kasi tahu nme adik beradik aku semua huruf S sbgai pangkal nme..



kakak no-2
suhaizan

kakak no-3
suhana

kakak no-4
suyana

xxxxxxxxxxx
hehehehe sorry gmbr abg saya takde

dan aku bernama syafika hanim
tak payah lar tengok gmbr aku..
tak cantik pooonnn...

ok,,,berakhir sudah cerita pasal keluarga aku...best tak..mesti tak kan...tak pandai lagy nak tulis ayat power2 nye..OK...Jumpa lain kali..salam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...