Cara Girlfriend Untuk Takutkan Boyfriend

Best jugak berblogwalking nie . Banyak info-info menarik yang boleh menambah pengetahuan aku . Bila sibuk-sibuk blogwalking terjumpa entry pasal cara takutkan lelaki dari brother Super Hamzah nye mcm best lar pulak dan saya ingin tulis semula bukan curi yer . Tapi aku ubah sikit tajuk jadi cara girlfriend untuk takutkan boyfriend .  Jom kita tengok

1) Bercakap pasal anak 
Nama anak pada masa akan datang. Ataupun nak anak berapa orang, perempuan berapa lelaki berapa. Walhal korang tu baru je kapel-kapel. HAHAHAHA agak2 apa respons dia .








2) Bercakap pasal kahwin/masa depan terlalu kerap
Perempuan kalau dia kapel mesti la dia pikir,
"Eh, aku nak serius lar dengan mamat ni. nanti boleh lar kahwin"

Lelaki?
"Minah ni saiko ke apa baru je kapel dah tanya nak kawin bila, patut la pakwe dia clash dulu dengan dia"







3) 'Sayang, we need to talk..'
Dah jelas lagi bersuluh perempuan kalau dia cakap keluar benda ni mesti lelaki buat silap. Hahaha. Lelaki ego tinggi gila babi tahu?





4) "I love you" banyak sangat. Nope, banyak gila babi.
Ucapan 'I love you' kalau cakap kadang-kadang serius dia akan jadi sedap, dia akan jadi nikmat gila-gila. Tapi kalau dah hari-hari tiap-tiap kali korang text, call, lepas tu perempuan duk ucap 'i love you. i love you' gila banyak lelaki jadi rimas tahu???rimas ke takut aku pun tak tahu..




5) Berlebih lebih
Bayangkan lelaki. Tiba-tiba baru dia perasan ada OMG banyak gila mesej awekss hantar. Kalau mesej penting macam dia nak mati boleh maaf lah, tapi...

"Awak kat mana ni?" 10minutes ago
"Awak, kenapa tak reply?" 9minutes ago
"Awak dah tak sayang saya ke?" 8minutes ago
"Awak, reply la.. rindu ni" 7minutes ago
"Dah la, lepas ni jangan cari saya lagi" 6minutes ago

1 missed call from SayangMucuk

"angkat la phone tu", 4minutes ago
"Kenapa dengan awak ni??" 3 minutes ago

20 missed call from SayangMucuk


arghhhh!!!!


6) Bercakap pasal ex
"Dulu ex saya selalu caring, tanya dah makan ke belum, penat ke tak, sihat ke tak"

Bagi perempuan ni semua memang normal, yup, NORMAL. Bagi lelaki?

"Faking apa duk bandingkan aku dengan ex dia ni?"

Bab kata tukang tulis
Lelaki nie penakut tahu tak??

6 comments:

  1. Cik Syue said... BALAS

    hahaha.. memang betol! koh3

  2. nur said... BALAS

    wah.. memang menakutkan..

  3. Anonymous said... BALAS

    haha..sure takot giler org lelaki!

  4. Myshdorm said... BALAS

    @*ZaFirAh*hahahaha..nx cuba try ar..nx tngk ape reaksi lelaki nye..

  5. Unknown said... BALAS

    mane ada lelaki penakut..
    hidup orang lelaki..!!!!
    hehehe.

  6. Myshdorm said... BALAS

    @pondok usangyeke??sesetengah je kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...