Rita Rudaini Berperang Dengan Adik Ipar

Sudah agak lama kita tidak mendengar kisah Rita Rudaini selepas dia melahirkan anaknya yang keduanya . Tapi rasanya dia akan kembali aktif berlakon tidak lama lagi . Bukan benda tu yang aku nak cerita sebenarnya , yang aku nak cerita adalah perang antara Rita Rudaini dengan Adik iparnya iaitu Zaquan Azhar yang kini kian bercambah-cambah semula .

Aku pun tak tahu betul ke tak . Tetapi ada pihak yang mengatakan mereka berdua berbalah di laman twitter masing-masing(senang cakap menyidir lar kan) . Semua orang tahu hubungan mereka tidak sebulu . Ini bukti dikatakan mereka saling menyindir .
 .



Bukan sahaja dengan adik iparnya , isteri Zaquan Azhar iaitu Ayu Raudhah dikatakan panas hubungan mereka kerana pernah tersebar cerita mengatakan Ayu dan Zaquan menjadi batu api agar hubungan ibu dan keluarga mentua bergolak . Malah sejak berkahwin hubungan Rita dengan ibu mertuanya juga sudah dingin . 

Satu keluarga nak bergaduh . Malah komen apa-apa masalah keluarga orang , artis pulak tu , keluarga sendiri pun banyak masalah . Tapi harap-harap ibu mertua dan keluarga dapat berbaik-baik untuk hidup lebih bahgia . Semua orang ada masalah tapi mak saya selalu pesan 'Walaupun besar mana masalah kita mesti ada orang yang ada masalah besar dari kita' . Piss Yoo..



2 comments:

  1. Awie Omar said... BALAS

    Baru follow sini.

    Kalau tak keberatan, singgah la sini hehehe
    http://awieomar.blogspot.com/2011/02/memori-daun-pisang.html

  2. Myshdorm said... BALAS

    @Awie Omar saya pun baru nak jalan2 bagi sapa komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...